1. Om u verder te helpen, gelieve volgende secties te raadplegen:
- Veelgestelde
vragen Ons antwoord op al uw vragen - Vind je Accessoires/ Onderdelen Voor uw producten
- Raadpleeg een
handleiding Vind de handleidingen voor uw Calor-producten - Onze garantie-voorwaarden Ga naar de voorwaarden
van de garantie - Toewijding tot
herstelling Is uw product herstelbaar? - Herstelling binnen of
buiten de garantie Een hersteldienst vinden
voor mijn product
2. Werkt je toestel niet meer?
Is je toestel nog in garantie?
Dan kan het gratis hersteld worden bij één van onze erkende hersteldiensten.
Als je product niet meer onder garantie valt, dan zijn er 2 opties:
- Je kan rechtstreeks naar één van onze erkende hersteldiensten gaan. Zij zullen met plezier je toestel onderzoeken en een schatting maken van de reparatiekosten.
- Als je je toestel liever zelf herstelt, kan je onderdelen en accessoires kopen in onze online accessoirewinkel en onze online hulp raadplegen.
3. U zoekt nog andere informatie, raadpleeg volgende rubrieken:
4. U kan contact opnemen met onze Klantendienst
per post
GROUPE SEB BELGIUM
Avenue de l’Espérance 25 ZI
6220 Fleurus
Numéro de TVA : BE0401.515.266
Via telefoon
Consumentendienst: 071/82 52 60
Van maandag tot vrijdag 9u-18u